Який бізнес відкрити в кризу — 15 актуальних бізнес-ідей 2020 року

1

Здрастуйте, дорогі читачі. сьогодні поговоримо про бізнес в кризу 2020 і поділимося невеликою добіркою актуальних бізнес-ідей в нестабільний кризовий час. якщо у вас є свої ідеї, чекаємо їх в коментарях під статтею.

Який відкрити бізнес в кризу


Це напевно головне питання для всіх бажаючих заробити в період кризи. Подивимося, що про це говорять успішні підприємці.

Олег тиньков

засновник і власник банку “тінькофф банк”.

за словами олега тинькова, особливу увагу в умовах кризи слід приділити медичній сфері і всьому, що з нею пов’язано. При розумному підході можуть бути вигідні стартапи, які орієнтовані на виробництво бадів, лікарських препаратів, обладнання для клінік і аптечних мереж. Невелика конкуренція і зростаючий попит створюють ідеальні умови для приватних медичних установ і госпітального сектора.

При відсутності великих початкових інвестицій олег тиньков радить звернути увагу на перспективний ринок розробки додатків для гаджетів і онлайн-консультування. Бізнесмен справедливо вважає, що росія помітно відстає від багатьох світових напрацювань у сфері медицини та догляду від них на 15-20 років, і для новачків тут море можливостей для копіювання.

Непоганий дохід в перспективі можуть дати капіталовкладення в медичні розробки і нддкр. Єдина проблема – це дорожнеча і довгий термін окупності таких бізнес-проектів, а в росії так робити не звикли.

Вадим димов

засновник і власник таких компаній, як “димівське ковбасне виробництво», «суздальська кераміка», «республіка» (мережа книжкових магазинів) і “рубіж” (кафе і ресторани).

власник мережі відомих компаній вважає, що в цих кризових умовах краще починати бізнес-проекти, пов’язані з імпортозаміщенням. Підказку дасть аналіз торгового ринку і митної статистики за останні кілька років. Це можуть бути деякі види продуктів харчування, попит на які був стабільний. Він вважає, що кризова ситуація не змінила ні людей, ні чиновників.

Вадим димов переконаний,що досягти фінансових вершин можна, відкриваючи нові проекти в сільському господарстві. Як варіант, пропонує використовувати державні земельні паї на далекому сході для вирощування сої, яку можна експортувати в китай. Ризикований, але простий бізнес може принести вагому прибуток.

Бізнесмен не виключає досягнення успіху при відкритті стартапів у сфері машинобудівної логістики та комплектуючих для складання агрегатів. Він стверджує, що абсолютно вільні ніші для розвитку середнього і малого бізнесу в невеликих містах далеко від москви. Чому б не відкрити столярну майстерню, щоб виробляти відмінну вітчизняну меблі? несподівано? але дуже приємно створювати і використовувати саме своє, піднімати власний бренд.

Федір овчинников

засновник і власник мережі піцерій “додо піца”.

за словами федора овчинникова, час кризи-це період, який сприятливий для відкриття практично будь-якого бізнесу. Адже ця криза просто формує зі звичної системи координат нову, а життя продовжує йти своєю чергою. Змінюються лише правила гри, і важливим стає не «що», а «як» діяти в нових умовах.

1 федір овчинников впевнений, що «мерседеси» будуть затребувані і під час кризи. Головне, знайти оптимальну і конкурентоспроможну бізнес-модель, щоб вигравати в сучасних умовах.

Федір овчинников зазнав серйозної невдачі на початку своєї фінансової кар’єри. Його перший проект з продажу книг виявився невигідним і провальним, але тільки допоміг бізнесменові виробити нову стратегію. Тепер підприємець відноситься до початку кожної своєї справи, немов на дворі стоїть важка криза. Він відразу задає собі резонне питання: “що буде з його бізнес-проектом, коли все стане погано, навіть якщо на цьому етапі все добре?”він справедливо вважає, що саме в цей непростий і новий час в країні може сформуватися здоровий і сильний бізнес.

Олександр кравцов

засновник і власник компанії»експедиція”.

за словами підприємця олександра кравцова, зараз відмінний час для будь-яких нових починань. Тут важливо вкладати в бізнес-проект душу і зберегти бадьорість духу. Якщо не ховатися і не відступати, то все може вийти відмінне і вигідна справа.

Олександр кравцов вважає, що ніяких криз не існує. Зараз є маса ринків, які зазнають збитків. Але є безліч підприємств, просто завалених стабільними замовленнями. Наприклад, єдина російська фірма з виготовлення рюкзаків завантажена на повну потужність.

бізнесмен вважає, що цікаві та актуальні для нового бізнесу теми – це продукти харчування та розвиток туризму.

1 активізуватися краще в тих фінансових нішах, звідки пішли іноземні інвестиції. Але він рекомендує акуратніше бути з постійними статтями витрат. На ринку відбуваються серйозні зміни на користь роботодавця: звільняється багато активних і кваліфікованих фахівців, які можуть бути корисні новим проектам.

Олександр кравцов вважає, що бізнесмен в умовах кризи повинен стати циніком: не платити високу оренду, не виплачувати завищених премій і не інвестувати в сумнівні проекти.

Топ-15 бізнес-ідей в кризу


нижче ми зібрали 15 ідей малого бізнесу в кризу. це далеко не все, що можна відкрити в нестабільній економічній ситуації, тому ми постараємося доповнювати статтю. У тому числі і вашими ідеями, які ви залишите в коментарях!

Також корисну інформацію ви можете почерпнути зі статті про бізнес-ідеї з мінімальними вкладеннями.

Бізнес-ідея № 1-відкриття інтернет-магазину

попередні витрати — від 200 000 рублів.

1 загальна суть запропонованої ідеї-розробка та організація інтернет-магазину, реалізація товарів за допомогою сайту, доставка його клієнтам за допомогою кур’єрської служби або звичайної пошти. Актуальність такого проекту підтверджена численним економічним аналізом ринку. Послуга все більш затребувана серед покупців середньої вікової категорії, і щомісячний приріст ринку говорить про його перспективи.

Плануючи відкриття інтернет-магазину жіночого або дитячого одягу, власник стикається з такими витратами:

  • витрати на розробку і технічне забезпечення безперебійної роботи сайту;
  • заробітна плата адміністратора, кур’єра;
  • при необхідності оренда складського приміщення;
  • транспортні витрати при закупівлі товару.

Орендна плата за приміщення стаціонарного магазину підміняється змістом сайту, купівлею програмного забезпечення, витратами на рекламу.

Середній відсоток рентабельності магазинів трикотажу та одягу знаходиться на рівні 20-25%. При вкладеннях в закупівлю товару більше 200 000 рублів, щомісячна чистий прибуток може скласти від 40 000 рублів. Активно займаючись просуванням інтернет-магазину, аналізуючи асортимент і витрати, можна окупити такий проект вже за 4-6 місяців.

Бізнес-ідея № 2-відкриття вуличного фастфуду

попередня вартість проекту — 275 000 рублів.

Суть ідеї-відкриття невеликої торгової точки з виготовлення та реалізації споживачеві певного виду закусок і напоїв. На відміну від звичних шаурми і хот-догів, проект пропонує розробити асортимент на основі бутербродів з поживною і смачною начинкою, класичних або закритих сендвічів. Актуальність ідеї полягає в постійному попиті на продукцію системи швидкого харчування. У кризу, люди рідше ходять в ресторан і все частіше віддають переваги швидкої в приготуванні і недорогий вуличної їжі.

Відкривати таку стаціонарну точку краще в місцях з великим потоком людей: поблизу станцій метро або зупинок, торгових рядів, вищих навчальних закладів. Основні витрати:

  • оренда місця торгівлі;
  • придбання ларька, намету або причепа;
  • купівля теплової та холодильної вітрини, обладнання для роботи.

Якщо закласти в основу розрахунку приблизного доходу щоденний оборот в районі 8 000 рублів, то можна говорити про середню виручку за місяць в 240 000 рублів. При покладеній в ціні рентабельності 30%, такий вуличний фастфуд окупить себе через 5 місяців. Підвищити приплив покупців можна додаванням страв з нестандартними компонентами, пропозиціями для вегетаріанців або цінителів здорового харчування, які відчувають труднощі з пошуком гідної точки громадського харчування.

Бізнес-ідея № 3-відкриття кафе-млинцевої на колесах

початкове вкладення — 400 000 рублів.

В основі бізнес-ідеї-обладнання точки по випічці млинців, організація виробництва спеціальних начинок, реалізація покупцеві цього оригінального фастфуду. На ринку існує чимало компаній, що пропонують смачний продукт, тому конкуренція в секторі велика. Зробивши ставку на нестандартні продукти для начинок, красиву подачу, відмінний смак, можна отримувати стабільний прибуток і постійних покупців.

Для організації процесу краще вибрати пересувну точку, яку можна переміщати при зміні місця торгівлі, перевозити для участі в заходах і громадських святах. Її оснащення стане основною статтею витрат на відкриття кафе-млинцевої.

Успішний розвиток виробництва, можливий у випадку:

  • великого асортименту цікавих начинок;
  • професіоналізму персоналу;
  • правильного вибору місця розташування.

У більшості подібних підприємств рівень націнки становить 80-100%, що повністю покриває комунальні платежі, всі витрати і дає стабільний прибуток. Про повну самоокупність можна говорити лише через кілька місяців у зв’язку з спочатку невисокою вартістю цього продукту, великою конкуренцією.

Бізнес-ідея № 4-булочна-кондитерська

приблизна сума вкладень – 1 000 000 рублів.

Варто відзначити, що люди завжди будуть хотіти їсти, в зв’язку з цим відкриття бізнесу в сфері громадського харчування в кризовий період стає актуальним, навіть коли в країні не все в порядку з економікою. Невеликі фірми, що поєднують функції пекарні та магазину, набирають популярності у великих містах. Цікавий асортимент і приємна домашня атмосфера можуть залучити покупців з різним достатком. Суть даної ідеї-оформлення і відкриття повністю обладнаного підприємства, яке займається випічкою і реалізацією споживачеві хлібобулочних і кондитерських виробів.

Для розміщення булочної-кондитерської необхідно ретельно підібрати місце з хорошою прохідністю. Ідеально, якщо поруч виявиться торговий центр, зупинний комплекс або офісний квартал. Розвивати проект можна в двох напрямках:

  • проста булочна-кондитерська з торговим залом;
  • булочна-кондитерська з невеликим кафетерієм для відвідувачів.

Перший варіант більш економічний по вкладеннях і вимагає менше витрат часу на організацію. При вдалому місцерозташуванні булочна може обслуговувати 300 – 800 відвідувачів в день, кожен з яких зробить покупку на суму 200-400 рублів. Орієнтовна рентабельність невеликого підприємства без кафетерію-20%.при таких обсягах торгівлі витрати на відкриття булочної-кондитерської окупляться менше ніж через 10 – 12 місяців.

Бізнес-ідея № 5-відкриття аутсорсингової компанії

мінімальні вкладення – 550 000 рублів.

Суть такого проекту-створення аутсорсингової компанії, що надає різні послуги стороннім організаціям за певну плату. Як основну спеціалізацію можна вибрати бухгалтерський або юридичний супровід бізнесу, вирішення фінансових або it–питань, створення зовнішнього колл-центру для роботи із замовленнями. Ринок подібних аутсорсингових фірм тільки формується, роблячи бізнес-проект актуальним. У кризу багато компаній скорочують штат і їм вигідніше віддавати завдання на аутсорсинг.

Для організації та початку роботи необхідно вирішити дві певні завдання:

  • оренда зручного офісного приміщення в центральній частині міста;
  • залучення в штат справжніх професіоналів в обраній області.

Крім початкових витрат на оренду та оформлення офісу, необхідно вкласти частину коштів в рекламу і підтримку життєдіяльності в перші місяці становлення. Робота з клієнтами здійснюється на підставі спеціального договору. Вартість послуг розраховується індивідуально для кожної робочої ситуації. Велику увагу потрібно приділяти якості і повноті виконання роботи. Це допоможе в залученні постійних клієнтів і підвищенні рівня рентабельності аутсорсингової компанії.

Бізнес-ідея № 6-відкриття їдальні

мінімальні вкладення – 1 000 000 рублів.

Суть проекту-відкриття невеликого підприємства громадського харчування у форматі міської їдальні. Її послуги будуть затребувані серед людей з різними доходами: студенти, пенсіонери, відрядження. Такі бюджетні їдальні мають стабільний попит і показують невисоку конкуренцію навіть у великих містах.

1.після вибору формату роботи слід визначитися з приміщенням. Воно повинно повністю відповідати певним технічним вимогам. Найкращим варіантом стане оренда колишнього закладу харчування або просторого залу поблизу вокзалу, вищих навчальних закладів, торгових комплексів.

Основними статтями витрат можуть стати:

  • переобладнання приміщення для відвідувачів;
  • придбання кухонного та торгового обладнання;
  • навчання і зміст колективу.

Оптимальним вважається розміщення одночасно до 50 відвідувачів. Завантаженість змінюється в залежності від часу робочого дня. Середнім показником є прохідність в 50-60% з чеком на 200-300 рублів. Щоденний дохід їдальні при такому обсязі починається від 25 000 рублів. З урахуванням всіх накладних витрат і витрат на оренду приміщення окупиться такий «смачний» бізнес-проект може вже через рік стабільної роботи.

Бізнес-ідея № 7-бізнес на виробництві каркасних будинків

мінімальні вкладення – 500 000 рублів.

Суть такого проекту-розробка і реалізація бізнес-ідеї з будівництва під ключ каркасних будинків. Придбання невеликих дерев’яних будинків затребуване серед середнього класу, який прагне перебратися ближче до природи за межі міста. Будівельні роботи від фундаменту до здачі під ключ не перевищують кілька місяців. Доступна сума витрат на матеріали робить каркасні будинки хорошим вкладенням.

Для реалізації проекту знадобиться відкриття декількох офісів в різних районах, які будуть приймати замовлення, укладати договори на продаж готових об’єктів. На першому етапі основними вкладеннями стануть:

  • навчання та заробітна плата будівельних бригад;
  • утримання персоналу в офісі;
  • витрати на рекламу;
  • придбання необхідних наборів інструменту.

Рівень рентабельності розраховується виходячи з вартості витрачених на об’єкт матеріалів. В середньому один метр житлової площі обходиться в 30-40 тис.руб. Реалізувати його можна за ціною 70 тис. Руб., отримавши чистий прибуток після продажу котеджу або таунхауса в розмірі до 2 мільйонів рублів. Такий бізнес може стати прибутковим і приносити стабільний дохід, окупившись після двох реалізованих проектів.

Бізнес-ідея № 8-відкриття перукарні економкласу

сума капітальних вкладень 8 —&>- понад 300 000 рублів.

Суть бізнес-ідеї-відкриття невеликої перукарні, що надає повний спектр необхідних послуг за доступними цінами. Такий проект буде актуальний у великих і середніх містах у зв’язку з постійним попитом населення різного віку і достатку. Надаючи якісне обслуговування за доступними для більшості клієнтів цінами, можна зробити проект зі стабільним доходом.

Основна сума витрат припадає на закупівлю спеціалізованих меблів, робочого інвентарю та косметичних засобів, оформлення та оснащення перукарні. Хорошу прохідність забезпечує її відкриття в спальному густонаселеному районі поруч із зупинкою, торговими центрами. Для отримання додаткового прибутку можна:

  • використовувати замість найманого персоналу передачу робочих місць в оренду;
  • 6 запрошувати до суборенди представників суміжних професій для збільшення потоку клієнтів (майстри манікюру, візажисти).

При середньому чеку за послугу 250 рублів і обслуговуванні не менше 16 відвідувачів в зміну, період окупності вкладень планово складе до 18 місяців. Розширення переліку послуг, проведення акцій і самореклама допоможуть поліпшити результат, гарантуючи рентабельність на рівні 29%.

Бізнес-ідея № 9-відкриття аптеки

попередні витрати — від 500 000 рублів.

Суть ідеї полягає в оптовій закупівлі широкого асортименту лікарських препаратів та організації стаціонарної аптеки з реалізації цих медикаментів населенню в роздріб. Враховуючи високий попит на цей вид товару, навіть при існуючому рівні конкуренції проект може бути дуже вигідною фінансовою ідеєю.

Хороша і стабільна прибуток в цій сфері бізнесу залежить від цінової політики, вибору найбільш стабільних постачальників і місцяРозміщення. Невелика аптека, що працює на правах дискаунтера, буде користуватися стабільним попитом у населення спального району. Її відкриття оптимально біля станцій метро, зупинки транспорту або продуктового супермаркету.

Для реалізації проекту буде потрібно:

  • спеціально переобладнане нежитлове приміщення;
  • персонал з відповідною освітою;
  • укладення договорів з перевіреними постачальниками.

Прибутковість аптеки прямо пропорційна товарообігу лікарських засобів. Враховуючи особливості законодавства, підприємці встановлюють високі націнки на деякі групи препаратів. Додатковий дохід дає реалізації медтехніки, предметів гігієни, дитячого харчування.

Бізнес-ідея № 10-відкриття дитячого комісійного магазину

передбачувані вкладення — 300 000 рублів.

1 загальна суть ідеї-організація невеликого магазину для прийняття товару на реалізацію від клієнтів з метою подальшого перепродажу з урахуванням певної комісії продавцю. Ця сфера діяльності стрімко нарощує обороти. Якісні дитячі товари користуються підвищеним попитом, особливо в умовах жорсткої фінансової економії в багатьох молодих сім’ях.

Основна сума витрат припадає на оренду невеликого приміщення, його ремонт і оснащення торговим обладнанням, меблями і стендами. Проект не вимагає закупівлі речей на оптових складах, але важливою складовою є постійна реклама для залучення потенційних покупців і продавців.

Магазин краще відкривати в густонаселеному районі, поблизу продуктових супермаркетів або дитячих поліклінік. Невеликих вкладень зажадає:

  • барвисте оформлення фасаду;
  • зміст сайту або груп в соцмережах;
  • 6. Заробітна плата персоналу.

Для такого проекту хорошим економісти вважають рівень рентабельності в 12-15%. При щоденних оборотах в 15 000 рублів щомісячна чистий прибуток за вирахуванням всіх витрат може скласти 30 000 рублів. Економії можна досягти, роблячи таке підприємство сімейним бізнесом і не наймаючи сторонніх співробітників.

Бізнес-ідея № 11-відкриття навчальних курсів

Актуальність даної ідеї полягає в тому, що на дітях батьки не будуть економити навіть в період економічного спаду. Приватні школи з вивчення іноземних мов або з підготовки дітей до єді можуть бути не по кишені деяким батькам в період кризи, а ось бюджетні приватні курси (індивідуальні або в складі не невеликої групи) цілком реальні.

Передбачувані вкладення залежать від масштабу бізнесу. Ви можете закупити всі необхідні інтерактивні інструменти для навчання і організувати навчальні курси на дому або знімати по годинах офісне приміщення. Решта витрат підуть на рекламу: в соц. Мережах, на дошках оголошень, газеті і т. Д.

Бізнес-ідея № 12-фермерські продукти

У період кризи, багато продуктів у великих супермаркетах піднімаються в ціні. У цей період особливо актуальним стає реалізація фермерської продукції безпосередньо від фермера. Отримавши всі необхідні документи можна організувати стаціонарну точку на ринку або пересувний продаж: молока, яєць, сиру, свинини, яловичини, м’яса птиці і т. Д.

Початкові витрати будуть залежати від масштабу організації бізнесу. Можливо, вам знадобитися придбати спеціальну цистерну для перевезення молока, орендувати торговий павільйон або найняти продавця і водія. Крім цього, ви можете розробити індивідуальний дизайн вашої компанії, включивши до витрат вартість фірмових наклейок на авто і на продукцію.

Бізнес-ідея № 13-магазин» все за однією ціною ”

передбачувані вкладення — 700 000 рублів.

Варто відзначити, що всі наявні на ринку магазини в даній сфері «піднялися» саме в період кризи. У гонитві за вигідною ціною, люди прагнуть максимально заощадити, все частіше відвідуючи магазини з фіксованою ціною. Асортимент буде залежати від ваших уподобань починаючи від недорогих продуктів, до господарського приладдя.

Ви можете придбати франшизу або відрити магазин самостійно. У будь-якому випадку суть буде схожа. Витрати підуть на:

  • оренду приміщення;
  • покупку торгового обладнання;
  • перша партія товару;
  • наймання співробітників.

Як і в будь-якому бізнесу не забувайте і про вдале розташування торгової точки: жвава вулиця, прохідна зона.

В якості постачальника можна розглянути варіант із закупівлею товарів з китаю.

Бізнес-ідея № 14 – бізнес з виробництва або імпортозаміщення

імпортозаміщення — ключовий момент в організації бізнесу в період економічного спаду. До того ж політика держави цілком спрямована в цей бік. Існує безліч грантів і сторонніх інвестицій в організацію виробництва в нашій країні. Для когось це може бути новим, але товари можна возити не тільки з китаю, але і в китай! багато продуктів харчування там мають високу ціну і якщо грамотно організувати поставку, але можна говорити про перспективний бізнес.

1. До того ж, в період кризи імпортна продукція підвищується в ціні у зв’язку зі стрибками валют. У зв’язку з цим підвищується попит на вітчизняні товари, що мають стабільні прийнятні ціни. Це і лягає в основу організації бізнесу з виробництва.

Сюди можна віднести і сільськогосподарську продукцію (мед, горіхи, м’ясо, молочка, сири і т.д.), текстильне виробництво, консервація (рибна, каші, овочі і т. Д.), свіжі овочі і фрукти і багато іншого.

Бізнес-ідея № 15-салон краси на дому

передбачувані вкладення — 30 000.

1 популяризація майстрів, які приїдуть до вас на будинки і підготують до важливих заходів отримала свою актуальність саме в кризу. Салони краси не знижують ціни на свої послуги, а ось приватні перукарі, візажисти, майстри манікюру беруть куди менше грошей, до того ж їм не треба ділитися з господарем і платити за оренду.

Всі початкові витрати підуть на проходження спеціальних курсів, закупівлю необхідного інвентарю та на рекламу. Для підготовки портфоліо можна спробувати свої здібності на близьких родичах, подругах.

У цій сфері добре працює реклама у весільних журналах, соціальних мережах і просто за рекомендаціями.

Також читайте про інші ідеї домашнього бізнесу.

Висновок

Тепер ви знаєте, який відкрити бізнес в умовах кризи. Це не покрокові інструкції, а тільки ідеї. Будемо раді обговорити з вами в коментарях питання малого бізнесу в кризовий час і чекаємо від вас ідей, які, на вашу думку, можна почати в росії під час кризи.

А також загляньте в розділ-ідеї малого бізнесу. Там ви знайдете ще більше добірок статей з бізнес-ідеями.