Читайте частина 1.
Принцип 4. Виконуйте роботу швидко.
Інвестуйте свою увагу і час тайм-меннеджмент. Вчіться працювати швидко. Приступаючи до будь-якого завдання, робіть його в максимально стислі терміни, ніколи не відкладайте його «на потім». Робіть все швидко, але без зайвої суєти. Заробіть собі імідж людини, яка працює швидко і ефективно. Нехай ваше начальство знає, що у важку хвилину Вам можна довірити саме важливе і термінове.
У цього правила є додаткова вигода: коли Ви будете працювати швидко, у Вас буде з’являтися багато вільного часу, який Ви можете присвятити своєму навчанню, розвитку або спілкування з ділових питань.
З досвіду консультування:
Один мій учень, взяв на озброєння цей принцип і навчився швидко виконувати поставлені завдання. В один прекрасний момент, у компанії, в якій він працював, виникла патова ситуація, в якій потрібно діяти чітко і швидко. Ось тут і стали в нагоді навики в повній мірі. Він взяв цю задачу на себе і питання вдалося вирішити вчасно. Після цього випадку в колективі його почали називати «парубок моторний» — за його здатність швидко вирішувати, і швидко робити. Вже через півроку, цей хлопець став першим заступником генерального директора. Впевнений, його чекає чудова кар’єра.
Принцип 5. Підвищуйте свою самооцінку.
Працюючи на посаді HR-менеджера, я бачив безліч різних людей шукають різну роботу. Людей з різними знаннями, досвідом і амбіціями. Виділилася одна закономірність – рівень посади людини на 75-80% залежить від його самооцінки. Бували випадки, коли досвідчений фахівець не проходив навіть перше співбесіду. Причина проста — низька самооцінка і відсутність мінімальних амбіцій. Ось так!
Самооцінка = рівень займаної посади
Терміново займіться своєю самооцінкою — це Ваше життя, Ваша кар’єра і Ваші гроші.
Що допоможе Вам підвищити самооцінку:
— добре виконана робота, особливо складна;
— професіоналізм, підвищуйте його;
— досвід, напрацьовуйте його кожен день;
— вміння спілкуватися та проводити переговори;
— «Щоденник успіху».
Методика підвищення самооцінки «Щоденник успіху»
Окрема товстий зошит, в яку Ви кожен день, заносите не менше 5-ти успішних моментів за минулий день. Вписуємо те, за що ви можете себе похвалити. Наприклад: «встиг все заплановане і два нових справи», або «відстояв на зборах свою точку зору». На перших порах, можливо, буде складно визначати, що ж саме заносити в щоденник і знаходити успішні моменти у своїй роботі. Але, з часом, це стане робити легко. Завдяки щоденнику, у Вашій свідомості буде міцніти повагу до себе і самооцінка почне зростати в геометричній прогресії.
ОБОВ’ЯЗКОВО заведіть свій «Щоденник успіху»!
Принцип 6. Випромінюйте гарний настрій.
Станьте людиною-позитивом.
Вітайте інших радісними та добрими словами.
Робіть позитивні прогнози. Приклади: «ми зможемо», «це буде дуже добре» та ін.
Пишіть листи і говорите спасибі колегам і партнерам.
Говоріть людям, що Ви їх цінуєте.
Слідуйте правилу давніх толтек: «Не критикуй, не засуджуй, не скаржся»
Станьте душею колективу. Допомагайте своїм колегам і клієнтам. Організовуйте різні заходи для себе та своїх колег. Вчіться бути заводієм серед своїх колег. Усі подібні дії зроблять з вас емоційного лідера в даному колективі.
Більш того! У вашого гарного настрою є і вторинні вигоди.
Серед таких переваг:
— з вами хочуть спілкуватися колеги, клієнти та керівники;
— у вас, особисто, менше проблем, і питання вирішуються набагато швидше;
— стабільно висока ефективність роботи, через відсутність перепадів настрою.
Принцип 7. Беріть на себе відповідальність.
Мабуть, це один із ключових моментів в побудові кар’єри.
Працівник здатний брати на себе завдання та нести відповідальність за їх результат — знахідка для будь-якої організації. Відповідального працівника, в першу чергу рухають вгору по кар’єрних сходах. Стати такою людиною. Повірте, це не складно, навіть цікаво.
Ваш девіз «Я відповідальний за те, що Я роблю. Можу або не можу, але мушу це зробити добре». Тільки слабкі духом будуть шукати відмовки і виправдання своїм невдачам. Шукайте не виправдання, а способи досягнення.
Рухайтеся. Придумайте проект і візьміться за його реалізацію. Рухайте себе.
З досвіду консультування:
За родом моєї діяльності, часто спілкуюся з керівниками і власниками компаній. За підсумком спілкування з більш ніж сотнею керівників, мені вдалося скласти рейтинг критеріїв відбору претендентів на керівні посади.
Цей рейтинг виглядає так:
Перше місце: Відповідальність людини за свої результати в рамках всієї компанії.
Друге місце: Уміння керувати собою та іншими людьми.
Третє місце: Ініціативність і активність у своїй роботі.
Спостерігаючи за цими ж керівниками, відразу можна помітити в них самих присутність високої відповідальності за свої слова, і результати своїх вчинків. Саме ця риса характеру і зробила їх тим, хто створює прибуткові компанії та ефективні колективи.
Продовження слідує…
Якщо цей пост був корисний, оцініть його і поділіться з друзями
Твітнуть
lang: uk_ua
Подобається