Секрети стрімкого карєрного зростання (частина 3)

4

Зробіть свій лексикон «ударним»!

 

Ніколи не використовуйте слова типу:

Не знаю.

Я не винен.

Подумаю.

Може бути.

Можливо.

Не впевнений.

І далі в такому стилі…

 

Підкресліть своїми словами імідж гідного ТОП-менеджера.

 

Вторинна вигода від вживання «ударного лексикону», полягає в тому, що Ви поступово починаєте думати новими категоріями – результатами і досягненнями. Думки зумовлюють вчинки. Вчинки творять результати.

 

Думки => Вчинки => Результат

 

Думаючи категоріями результату, і застосовуючи слова успіху і сили – людина стає успішнішим.

 

Результати застосування сильних слів:

 

Хочу поділитися досвідом використання таких слів.

Я проходив у вас тренінг у вересні 2009 року. На тренінгу ми складали список таких слів, який я потім почав активно використовувати. На початку для себе, я поставив акцент на відповідальність. Наприклад: гарантую, повірте мені, абсолютно вірно та інші. Я був вражений, наскільки швидко я став переконувати людей у своїй правоті. Замовлень стало в рази більше. А все це мої зароблені гроші!

Це допомогло мені навчитися брати відповідальність за результат на себе. Мене навіть дружина почала більше поважати. Моя улюблена фраза для дружини: люба, довірся мені. Ви б бачили її щасливі очі, і мені подобається моя відповідальність за себе і сім’ю.

Гарні слова! Прекрасний ефект і для себе і для твого оточення.

Андрій Дон (13 серпня 2010р)

 

 

Принцип 9. Поважайте начальство і дотримуйтеся субординації.

 

Формулювання правила говорить сама за себе.

 

Не конфліктуйте з керівництвом.

Вам доводилося переживати моменти, коли керівник критикує Вас і, при цьому, абсолютно марно? Почуття образи і жага справедливості, немов граната, розривається у Вашій свідомості. Не поспішайте протистояти і заперечувати! Запитайте у себе: «Мені потрібна справедливість чи успіх?». Пам’ятайте, що начальство не любить коли йому суперечать відкрито і при всіх. Вчините розумніші…

Якщо Ви завинили, не намагайтеся доводити свою невинність і шукати виправдання. По-перше, це посилить Ваше положення. По-друге, не допоможе вирішенню питання. Самий оптимальний варіант, в такому випадку — все визнати і нейтралізувати негативні наслідки Вашої помилки.

Якщо Ви все зробили добре, і ваше начальство даремно Вас критикує — то відкритого протистояння, розумніше буде поступити наступним чином. Вислухайте всі звинувачення на Вашу адресу, відмітьте, з чим Ви не згодні. Зачекайте приблизно дві години. За цей час підготуйтеся до розмови з Вашим керівником, підготуйте свої аргументи захисту і постарайтеся продумати хід бесіди. Поговоріть з шефом в його кабінеті, без сторонніх осіб. На початку бесіди, буде корисно, висловити своєму начальнику слова поваги і повідомити про те, як добре працювати під його керівництвом. Далі, спокійно висловіть йому, з чим Ви не згодні і приведіть аргументи на свою користь. В кінці бесіди, необхідно знайти компроміс загальний.

Таким вчинком ви покажете якості Лідера:

— не дасте зробити з себе жертву;

— здатні конструктивно вирішувати виникаючі конфлікти.

 

Для закріплення цього принципу, можна додати одне: «Закон подачі інформації».

Вгору по субординації в компанії ви інформуєте про результати та досягнення.

Вниз по компанії, спускаєте завдання, плани та контролюєте їх виконання.

 

 

 

Іншими словами, робите те, що від вас чекають, то в чому полягає Ваше завдання.

 

 

Принцип 10. Ведіть себе як ТОП-менеджер.

 

Американці кажуть: «Хочеш стати ТОП-менеджером — одягайся як ТОП-менеджер, веди себе як ТОП-менеджер, думай як ТОП-менеджер».

У цій приказці закладений сенс цього принципу.

Поради майбутньому керівникові:

— ведіть себе, як ніби Ви вже стали керівником;

— подумайте, як би вчинили б, якби ви були керівником;

— одягайтеся так, як одягається керівник;

— беріть на себе обов’язки і роботу керівника;

— вирішуйте питання самостійно;

— допомагайте колегам розвиватися «вчіть з ловити рибу самостійно»;

— робіть все можливе для процвітання фірми;

— приходьте на роботу вчасно!

 

Створіть у свідомості свого начальства образ людини готового для підвищення по службі. Коли відкриється вакансія керівника, вже не буде сумнівів кого призначити на цю посаду. Призначать того, хто буде готовий виконувати обов’язки морально і фізично — призначать ВАС.

 

Принцип 11. Плануйте стратегію свого розвитку.

 

Будь-який бізнес починається з бізнес плану. Хороша кар’єра створюється завдяки гарному стратегічного планування.

Для первинного планування, вам знадобляться наступні питання:

— Чого я хочу досягти через 3 року (5, 7, 10 років)?

— Які етапи (проміжні цілі) мені потрібно реалізувати для того, щоб досягти намічену мету?

— У яких компаніях я можу отримати бажані результати?

— Які знання і навички мені потрібно в собі розвивати для досягнення результату?

— Чи є в моїй компанії людина або люди, які досягли того, чого я хочу досягти?

— Які якості та вчинки допомогли цим людям досягти успіху? Що з цих якостей я можу використовувати для себе?

— Як я можу отримати консультацію по кар’єрі у цих або подібних людей?

 

Ці питання допоможуть вам тверезо оцінювати компанії і відсівати непотрібні на етапі працевлаштування.

 

 

* * *

 

Не просто вмістити велику кількість інформації в одну статтю. Кар’єра – це дуже цікаво і тут є чим поділитися. Запрошую задавати питання, що цікавлять Вас. Для цього, пропоную використовувати розділ «коментарі» в нижній частині цієї сторінки.

 

Заключний момент для будівельників кар’єри.

Обговоріть свої наміри розвиватися в кар’єрі зі своїм начальством. Дізнайтеся у нього про свої можливості критерії, за якими вас оцінюють.

Також цією розмовою, ви зорієнтуєте своє керівництво на ваш подальше зростання.

Буває, що під час подібних розмов, прояснюється відсутність можливостей для розвитку, і ви будете змушені змінити компанію. Це буває не дуже приємно, але цей факт допоможе вам заощадити зусилля і дорогоцінний час.

Відкрито заявіть про свої наміри і просувайте свої інтереси!

«Під лежачий камінь вода не тече»

 


Якщо цей пост був корисний, оцініть його і поділіться з друзями

Твітнуть
lang: uk_ua
Подобається