Секрети стрімкого карєрного росту

7

Чесно відповідайте собі на питання: «Навіщо Ви ходите на роботу? На що витрачаєте від 8 до 12 годин свого часу щодня?». Просте питання, на який потрібно відповідати щоранку. Якщо ваша відповідь звучить приблизно так: «Я роблю свою кар’єру. Я хочу стати ТОП-менеджером» — тоді ця стаття саме для Вас. Тут зібрані основні принципи побудови кар’єри, і правила поведінки майбутнього директора.

 

Читайте 11 принципів, які зроблять із Вас розумного і високооплачуваного ТОПа.

Дотримуйтесь ці принципи в своїй роботі, і вони «затовчуть» вас на самий верх вашої компанії.

 

Передмову.

 

Кар’єра і лінійний бізнес, по своїй суті, дуже схожі. Кар’єрист, немов досвідчений бізнесмен, створює план своїх дій і досягнень, він чітко знає, чого хоче досягти у своєму житті, і кожен день його життя наповнене завданнями і особистими цілями. Кар’єра – це приватний бізнес в рамках великої компанії, де товаром виступає особистий час і навички окремої людини. Кар’єра людини – це його справа і його хобі.

 

Розуміючи і приймаючи таке ставлення до власної кар’єрі, Ви свідомо берете на себе відповідальність за рівень своєї заробітної плати, справжній і майбутній соціальний статус. І не потрібно чекати того моменту, коли ваше начальство «одумається» і сам дасть вам нову посаду. Можливо, цього не станеться ніколи. Не чекайте уваги з їх боку – починайте активно просувати себе, як особистість, себе, як професіонала.

 

Принцип 1. Приходячи на роботу — ПРАЦЮЙТЕ.

 

Перебуваючи на роботі — думайте про роботу! У Японії вже давно заборонені розмови особистого характеру в робочий час. Подібні розмови відволікають від виконуваного праці і знижують ККД працівника. Ефект від подібних заходів відомий всьому світу — Японія славиться якістю своїх товарів і рівнем розвитку економіки.

Візьміть собі за правило, займаючи робоче місце відволікатися від особистих справ і побутових турбот. Нехай з 9.00 до 18.00 для вас існує тільки робота. Максимально присвятіть себе, виконанню поставлених завдань.

 

Дослідники підрахували, що звичайна людина, з 8-ми годинного робочого, присвячує роботі всього 2-а години. Задумайтеся про те який нереалізований потенціал є у кожного з нас.

Слідкуйте за тим, як ви використовуєте свій робочий час. Не піддавайтеся спокусі відволіктися на спір, кави або пусте базікання з приятелем по ICQ, — все це «вбиває» ваш час. Шануйте свій час і використовувати свої можливості.

Приступаючи до будь-якого, нехай навіть не значного, завданням робіть це з усією відповідальністю, з максимальною увагою. Виконуйте кожне завдання так, як ніби від виконання цієї роботи залежить дуже багато. Інвестуйте у свою працю, робіть його добре.

 

«Коли ти миєш посуд — думай про посуді, коли ти правив державою — думай про державу».

Лао Цзи

 

Принцип 2. Постійно підвищуйте свій професіоналізм і розвивайтеся.

 

Ми живемо в епоху інформації, а це означає, що неможливо досягти успіху не отримуючи нової інформації і не навчаючись чому-небудь новому. Постійне вдосконалення знань і навичок – важливий секрет успішної кар’єри.

 

Чого ж слід вчитися для отримання максимальних результатів.

Для доброго початку, необхідно навчитися спілкуватися з людьми. Комунікативні навики завжди були самими високооплачуваними. Відвідайте курс по мистецтву спілкування. Пройдіть курс риторики і ораторського майстерності. Освойте навички переговорів і прямих продажів. Добре підвішений язик завжди допоможе в спілкуванні з керівництвом, колегами та клієнтами.

 

Але, свій основний акцент у своєму навчанні ставте на підвищення свого професійного рівня. Семінари, курси лекцій, досвід інших колег, спеціалізована література все це допоможе Вам у вашому професійному зростанні. Ви завжди повинні прогресувати, випереджати свою справжню посаду з навичок і знань.

 

З досвіду консультування:

 

Мої тренінги відвідують люди різного рівня достатку та соціального статусу. Але, основним ядром будь-якого тренінгу виступають менеджери (управителі), керівники та директори українських і російських компаній. Багато хто може подумати, що вони можуть собі дозволити відвідувати цікаві тренінги. На ділі все трохи інакше: Топи відвідують тренінги не тому, що можуть — вони стали керівниками, саме тому, що відвідують такі тренінги.

Інвестувати час і зусилля в СЕБЕ!

 

«Вік живи — вік учись!»

Козьма Прутков

 

Принцип 3. Активно використовуйте свої сольні боку.

 

У кожного з нас є свої сильні і слабкі сторони. Відкрию Вам маленьку таємницю: немає ні сильних, ні слабких сторін вашої особистості. Є здібності і таланти, які більш ефективні, або менш ефективні, у тій сфері життя, де Ви їх застосовуєте. Виділіть ті переваги себе, як працівника, які допомагають Вам у вашій роботі і постарайтеся їх використовувати максимально. Побудуйте свою роботу так, щоб ви виявляли і використовували тільки свої сильні сторони. Подумайте, які завдання Вам буде легко виконувати. Зумійте показати вашому керівництву ваші здібності та потенціал з найкращої сторони. Досягніть того, щоб вам доручали найскладніші завдання, враховуючи ваші здібності і сильні навички.

 

З досвіду консультування:

 

Звернувся до мене Олександр, 29 років, менеджер середньої руки у фармацевтичній компанії. Олександр хотів просуватися по кар’єрних сходах, але вже 3 року, він займав одну і ту ж посаду. Багато його колеги зростали, але у нього це не виходило. В його розповіді про роботу, були випадки провалу його проектів і непорозумінь із начальством. Зрозуміло, ніхто не буде підвищувати людини, який не виконує покладені на нього завдання.

 

Після 30-ти хвилинної бесіди, я порекомендував йому відбирати те, що він буде робити. Було вирішено використовувати його сильні сторони максимально. Ми визначили сильні сторони Олександра і склали план бесіди з начальством. На наступний день, Олександр підійшов до свого керівника і в особистій бесіді запропонував йому доручити завдання, яке дозволить використовувати його потенціал з найбільшою користю для компанії. Керівник був радий такій пропозиції і доручив Олександру завдання, де потрібно вміти знаходити спільну мову з людьми та вміння переконувати – так як саме це він вмів робити найкраще.

 

Доручену справу було виконано на «відмінно» з випередженням терміну. Для Олександра, це було не складно і, навіть, в задоволення. Все нові завдання, нашому герою, видавалися з урахуванням його сильних сторін. Вже через два місяці, зі словами: «Що-то ти засидівся…», Олександра підвищили до рівня керівника відділу, в якому він працював. Так почалося його активний рух вгору по службових сходах.

 

 

Продовження слідує…


Якщо цей пост був корисний, оцініть його і поділіться з друзями

Твітнуть
lang: uk_ua
Подобається