Йди за мрією!

6

У світі існує безліч людей, які досягли успіху завдяки своїй наполегливості і віри в свою мрію. Багато людей, завдяки прагненню іти за своєю мрією стали великими і внесли істотних внесок у розвиток суспільства. Одним найвідоміших людей в історії планети, по праву, вважається Уолт Дісней.

 

Запрошую вас прочитати історію життя і успіху Уолта Діснея. Нехай його історія стане для всіх нас прикладом для наслідування, і пробудить у наших серцях вогонь натхнення.

 

Біографія Уолта Діснея

 

Уолт Дісней (Walt Disney при народженні Уолтер Элайас Дісней англ. Walter Elias Disney)(5 грудня 1901 — 15 грудня 1966) — видатний американський художник-мультиплікатор, режисер, актор, сценарист і продюсер, засновник цілої серії повнометражних мультфільмів, здобули йому світову славу. Він удостоївся 29 премій «Оскар» і вищої цивільної урядової нагороди США — Медалі свободи». Засновник компанії «Walt Disney Productions» і творець першого у світі величезного розважального дитячого парку «Діснейленд». Володар багатомільйонного стану.

 

Уолт Дісней народився 5 грудня 1901 р. в Чикаго. Коли Діснею виповнилося п’ять років, його батько купив ферму Марселине, штат Канзас, куди родина переїхала з Чикаго. Уолту було тоді лише 4 роки. У сім’ї не було грошей на олівці і папір, а Уолт хотів малювати. Він знайшов смолу, палицю і намалював будинок … на стіні власного будинку. Це, можливо, був самий перший малюнок Уолта. За три роки він почне продавати свої малюнки сусідам. А ще через 40 років вони будуть продавати ці малюнки на аукціонах.

 

Проживати на фермі було так само дорого і невигідно, як у великому місті, і родина знову вирішив спробувати щастя, змінивши місце проживання. На цей раз було обрано місто Канзас-Сіті. Там 8-річний Волт почав заробляти гроші, протягом шести років встаючи в 3:30 щоранку і розносячи газети.

 

Але, досягнувши п’ятнадцятиріччя, Уолт перестав розносити газети і відвідувати загальноосвітні школи, він вирішив піти виробляти желе. Саме цим ділом став займатися його батько, який теж довгий час перебував у злиднях. Уолт з радістю взявся за цю роботу, але, чомусь йому хотілося більшого. Він розумів, що це не його робота — виробляти желе. Тим більше, у нього було головне хобі — малювати всілякі картини. Уолт хотів робити малюнки подібно тим, що бачив в коміксах, але у нього не було ні краплі вільного часу. Його деспот-батько, думаючи, що всі художники — нероби, жорстоко карав Уолта.

 

Тим не менш, Уолту вдалося вступити в чиказький Інститут Мистецтв, де він виявив, що його справжні таланти знаходяться скоріше в області осмислення і координування проектів, ніж у складанні документів.

Йому хотілося швидше вирватися з цього будинку, і почати працювати самому. Він хотів швидше закінчити цю навчання, лише б віддати всю свою душу малювання.

 

Нарешті, в 1920-му він її закінчує. І відразу перед починаючим художником Діснеєм постало досить-таки складне питання: а куди ж піти працювати? Спочатку він влаштувався в одну з ресторанних фірм, якої і були потрібні веселі рекламні малюнки у вигляді вивісок. Її директор з працею прийняв Діснея на роботу, так і платив не дуже високо — всього 50 доларів в тиждень!

Зацікавившись всерйоз мультиплікацією, Уолт Дісней вирішує покинути свій рідний штат Канзас, і відправляється в Голлівуд.

 

Але варто було йому туди приїхати, він одразу ж зіткнувся з безліччю проблем — абсолютно не було місць для початківців кінематографістів, а хіба можна було що-небудь говорити про звичайний художника-мультиплікаторі, який тільки-тільки приїхав у центр світової кіноіндустрії і ще чогось хоче? Навряд чи. Але Уолт не намагався просто так здаватися, він знову почав ходити по всяких Голлівудським “агентствам” і фірмам, лише б отримати, нарешті, пристойну роботу.

 

І ось, за абсолютної випадковості, одного разу він зустрів якогось незалежного ділка, який займався виставленням всіляких фільмів “великі ряди”. Уолт йому запропонував взаємовигідне співробітництво, пояснивши, що все, що йому тільки потрібно буде робити — це виставляти його мультиплікаційні картини на загальний огляд. При цьому, основна частка заробітку буде доводитися на частку цього ділка.

 

Уолт, зацікавившись мультиплікаційними картинами Макса Флейшера, побачив, що Флейшер застосовує досить цікавий прийом: суміщення мультиплікації з реальними зйомками. Тобто — мультиплікаційний герой як би потрапляє в реальний світ. Але Дісней не став копіювати новаторське рішення Флейшера. Він зробив все трохи по-іншому — він ввів РЕАЛЬНОГО героя в мультиплікаційний світ, що, насправді, набагато складніше. Насамперед треба було вибрати сюжет (придумати сценарій). Уолт любив з дитинства книжку “Аліса в країні чудес”, тому і вирішив поставити мультфільм за участю цього персонажа — маленької дівчинки Аліси.

 

Робота над цим мультфільмом вимагала непосильної напруги. Уолт уже був не в змозі не спати ночами довгий час, тому найняв двох художників-початківців. Це були два друга, проучившиеся у тій же художній школі, що і Дісней — Рудольф Айзинг і Х’ю Харман, майбутні автори мультиплікаційних серій “Пригоди Боско”, “Ведмідь Барні” і “Радісні гармонії”. Дісней пояснив двом хлопцям свої вимоги до мультиплікаційного фільму, і, нарешті, робота закипіла по-справжньому.

Мультиплікаційні фільми з Алісою Уолта Діснея користувалися непоганою популярністю серед глядачів.

 

Але все ж через деякий час Аліса вже почала набридати глядачам. Тоді Волт вирішив придумати який-небудь новий персонаж. У 1927 році Уолт Дісней створює веселого мишеняти Мортімера, майбутнього Міккі Мауса. Перший фільм про Міккі Мауса називався “Стрімкий літак” – він був звуковий мультик, але на тлі мультфільму грала тільки звичайна музика і все. Зате наступний мультфільм за участю Міккі Мауса абсолютно перебудували всі уявлення про звуковий мультиплікаційної картини.

 

У 1928-му році вийшов справжній звуковий мультфільм, зі звуковими ефектами, під керівництвом цього мультиплікаційного майстра — Уолтера Еліаса Діснея. Дісней набагато розширив поняття “звуковий мультфільм”, довівши, що у нього є і відмінні музичні здібності.

 

Міккі Маус припав до душі глядачам. Але Дісней знову почав робити щось новеньке. Якщо вже звуковий мультфільм винайшли, значить, можна і зробити першу звукову мультиплікаційну серію! Так створювалася простенька серія під назвою «Нехитрі симфонії».

 

У 1932-му році Дісней отримує свій перший “Оскар” за перший кольоровий мультфільм “Квіти та дерева”, випущений талановитої студією великого майстра. Всі були настільки вражені кольоровий картиною, що просто зітхали від захвату, одержуваного при перегляді чудового мультфільму.

Після “Квітів та дерев один за одним посипалися кольорові мультфільми, що випускаються на студії Діснея. Вони і були відзначені ще чотирма преміями “Оскар”.

 

У 1936-му році Уолт Дісней знову захотів чогось нового. Коли він побачив, як у Парижі показали замість двох короткометражок з участю Міккі Мауса цілих вісім, він подумав: а що, якщо створити перший повнометражний мультфільм?

Коли брат Діснея дізнався про це, він ледве не зомлів! Адже скільки потрібно вкласти грошей в півторагодинну мультиплікаційну картину?! І скільки сил треба буде витратити, щоб її зняти?! Але Діснею було все одно. Хоч і дуже складна, але геніальна це було завдання.

У 1937-му році Дісней відкрив мультиплікаційного мистецтва друге дихання, випустивши повнометражний мультиплікаційний фільм “Білосніжка і сім гномів”.

 

“Білосніжка” принесла величезний капітал студії Діснея. Сам Уолт заробив півтора мільйона доларів і перетворився на справжнього багатія-мультиплікатора.

Тепер Дісней почав займатися на ряду з короткометражними мультфільмами з участю його персонажів Міккі Мауса, Дональда Дака, Плуто, Гуфі, ще й полноометражными.

 

У 1940-му році він поставив новий повнометражний мультфільм, другий за рахунком, під назвою “Фантазія” (“Fantasia”). У 1942-му році режисер знімає нову повнометражку “Бембі” про пригоди оленяти, а в 1941-му повнометражну картину “Дамбо”, тільки на цей раз про пригоди слоненяти. Картини Діснея відрізняються від інших своєю добротою. Вони розповідають людям, наскільки прекрасний світ, в якому ми живемо.

 

Тепер Дісней перестав бути режисером мультфільмів, а став лише продюсером картин. Він просто організовував роботу своєї студії і виступав продюсером. Пост режисера займали його аніматори, які працювали у важкі роки з Діснеєм або нові талановиті мультиплікатори, які прийшли в студію зовсім недавно (в їх числі Джек Ханна, Джек Кинней, Пол Сміт, Чарльз Ніколс).

 

У 1953-му році Дісней вирішує побудувати Діснейленд — своєрідний парк для дітей, де будуть присутні ляльки-персонажі у вигляді Міккі Мауса, його дружини Мінні і т. д. В 1954-му починається його будівництво. Відкриття Діснейленда відбулося наприкінці 58-го року. Тисячі дітей кинулися в цей чудовий парк, створений знаменитим мультиплікатором Уолтом Діснеєм. На питання, “чому ж Ви створили цей парк”, Дісней відповідав: “Я хочу довести, що дитинство — це найкращі роки нашого життя”. Крім того, Дісней побудував цей парк ще й тому, що у нього не було такого щасливого дитинства, як у сьогоднішніх дітей. І він вирішив зробити їх дитинство не таким, яким воно було у нього, а яким воно має бути насправді.

 

Уолт Дісней помер в 1966 році від раку легенів. Багато говорять, що причиною такої раптової смерті стало заядлое куріння Уолта Діснея, чому і розвинувся рак легенів.

Особистість Уолта Діснея

 

Коріння успіху Діснея — в його силі волі, шаленою сміливості і завзятості. Він не здавався, навіть коли поразка здавалося неминучим. Він вірив у свої ідеї і брав розумні рішення. Дісней рано навчився не довіряти судження інших. Влада Діснея була нерозривно пов’язана з його величезним самоповагою, яке дозволяло йому йти проти думки експертів. Його твори не завжди приносили успіх, але якщо успіх приходив, то був просто оглушливим.

 

Однією з найвизначніших ідей Діснея стало створення «позачасових» героїв. Він наполіг на тому, щоб всі посилання на тему чи вік були з фільмів видалені. Тепер при перегляді цих картин відчуваєш якесь трансцендентальне почуття, що дозволяє втекти у світ фантазій. Це також дозволяє випускати їх заново кожні десять років, не боячись, що вони застаріли. Тому ці фільми — просто блискучий економічний хід для компанії Діснея.

 

Дісней належав до прометеевскому типу особистості, яка страждає гігантоманією. Ці якості дозволяли йому використовувати з незгасним прагненням будь-яку надану можливість. Заради майбутнього Дісней був схильний закласти сьогодення і просто обожнював творити все нове та особливе, коли траплялася така можливість. При цьому його рідко турбувало, звідки візьмуться гроші на його творіння. Завдяки цим рисам характеру Дісней створив шедеври мультиплікації і деякі з найбільш цінних фільмів епохи. Але це також роками утримувало студію на межі банкрутства. У цей період не проходило і півтора років, щоб фірма не могла розплатитися за рахунками. Діснея не цікавили касові фільми, він був зацікавлений у творчому успіху своїх картин. Тому одна його стрічка звичайно ставала хітом, а інша з тріском провалилася.

 

Вся життя Уолта Діснея нагадувало американські гірки — за найбільш плідними періодами, як правило, дотримувалися найтрагічніші спади. У світлі періоди свого життя Дісней міг працювати весь день без перерви і захопити ще й ніч. Коли терміни підганяли, Уолт зазвичай ночував у студії. Але коли його проекти терпіли невдачу або наближалися до завершення, Дісней впадав у депресію або просто зривався. За свою кар’єру він пережив вісім нервових зривів.

 

Схильність Діснея до самогубства була очевидна для його брата і дружини, і вони звичайно силоміць відправляли його на відпочинок. Іноді Уолт пив, щоб втекти від власних проблем, а іноді цілими днями грав з масштабною моделлю залізниці, марячи про свою юність.

 

Дісней — легенда і національний герой Америки. Дісней ніс радість і щастя людям, його мова зрозуміла всім народам світу. У 2000 році діснеївські парки відвідали близько 50 мільйонів осіб. 200 мільйонів людей у світі хоча б раз подивилися диснеївський фільм. 212 мільйонів знають мелодії з мультфільмів Діснея.

 

Джерело: www.stories-of-success.ru

 


Якщо цей пост був корисний, оцініть його і поділіться з друзями

Твітнуть
lang: uk_ua
Подобається